30 Haziran 2015 Salı

Lin Fir ve Tatlı Maceraları Cilt 1 Sonu

Share & Comment
   


    Eveeet, baylar sonunda uzunca bir projenin ilk cildinin çevirisi bitti. Ayrıca 20.bölümden sonrasında herhangi bir yanlışlık vesaire bir şeye denk geldiyseniz onları düzelttim. Ayrıca
item kelimesini aytım diye okuyanlar var ya, yazık oldu .d
 
    Bilgilendirme yapalım serinin ilk cildi lay lay lom geçiyor. İkinci cilt itibariyle kaos, dehşet, vahşet, kan ve pislik hüküm sürüyor. Aslında, biraz abarttım ama yine de var yani biraz daha farklılaşıyor belli bir yerden sonra. Bir de, SWRPG'ye "Karakterler" sayfası ekledim rehber tarzında
başka sayfalar da eklemeyi düşünüyorum, bunun bir benzerini Red Storm'a da uygulamak gibi bir planım daha var. Onun dışında Irlin fan artı var aşağıya ekleyiverdim, aslında iki tane var ama diğeri çok chibi. Aliyah, Falan'la ilgili çizimler de var ama onları 2.Cilt Son Söz kısmına koyacağım.

   Bundan başka, geçen haftalarda Aletheia'ya 10.bölüm geldi!! İngilizce çeviri sürekli olur mu bilmiyorum ama yapacak bir şey yok~ Ayrıca geçen aylardan beri takip ettiğim Manuke na FPS Player adlı bir Web Novel var paylaşmak istedim sadece 3 bölümü var fakat FPS ile ilgili benim rastladığım ilk novel, azımsanamayacak kadar da detaylı olmuş. Void TS de geçen gün Blasphemy diye gotik bir seri paylaşmış hoşuma gitti. Aynı zamanda IET'in yeni serisini de teaser olarak almışlar, Snow Eagle Lord.


                    



Tags: ,

Tarafından Yazıldı

Webtoon is my life.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Serilerden Haber Vs.

FMW'yi durdurmamızın ardından iyi bir haberimiz var Lucid Dream'in Yazar ve Çizeri yeni bir seriye başlamış Träumerei Scans'ta el atacakmış, Lezhin çizimler yine fena olmuş.
Zhan Long 2 - 2.bölüm İngilizce çevirisi bekleniyor.
Projeleri görüntüleyemeyenler buradan ulaşabilirsiniz.

Son Kayıtlar

Duyurular

-Konjiki 22 ve 23 Eklendi (2017'nin ilk bombası!)
-SWRPG 3X33 Eklendi (2016 İlk Bölümü Yeaah!)
-Shokugyou Mushoku 1 Eklendi
Copyright © Maganda Çeviri | Designed by Templateism.com