5 Haziran 2015 Cuma

Lucid Dream Finale!

Share & Comment
   


    Merhaba dostlar yine bir comeback yaptık ve Lucid Dream bitirdiğimiz ilk seri oldu yeahh! Sonunda bir halt anlamadım ama çizimleri iyiydi ayrı şu Raeeum neymiş, neler düşünmüş öyle gız yok beni izliyorlardı kurtulmak istediler, ayrıca o ölüler hep mi aynı mı kalıyor ki, enteresan.

    Editörümüzün bilgisayarı açılmadığı için öteki Projeler sayfasını güncelleyemedi, diğer photoshop şeyleri ve dosyalarda onun bilgisayarında olduğu için çok minimum takılıyoruz. Kısaca her şeyimiz ona bağlıymış ben bunu öğrendim.
Bayağı bir geç oldu ama bildiğiniz üzere Gahara-sama'yla birlikte Winter Woods'a devam edeceğiz.
Konjiki'ye Saitou el atacak sanırım.

    Aynı zamanda söylemeden geçmeyeyim geçen light novel güncelini vermemizle 8 arkadaştan öneri listesi geldi hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum çok düşüncelisiniz hatta ilk gönderen arkadaşımız çok güzel bir liste atmıştı yeni serimiz de onun ilk üçündeydi, iki kişide daha vardı unutmadım. Zaten bizim takımda okuyormuş bunu bir yeni başlayan ben varım herhalde, kısaltması SWRPG şu an bizde 7 bölüm var kontrol ede ede atacakmışız bende takımın yalancısıyım. Güncellenir bugün yarın.

    Son olarak, Karadevil'e teşekkürler hiç yalnız bırakmıyor Chat'i. Ay bir de bu Lone Manga'nın başladığı aksiyonlu Webtoonlar vardı çok güzeldi be Phantasmal Tale özellikle devam etseler keşke.

Aynı zamanda bundan böyle güvenmeyeceğimiz English Scanlator/Translator listesi!!

Şöyle ki;
EIH Scans: TSV'yi durdular, YM ara sıra bölüm geliyor, MX meçhul.
Demonic Scans: Jisaeneun Dal durdular(Güzeldi bea)
Kuromaku: Monku no Tsukeyou ga nai Rabukome bir şey demedi ama güncel de yok, bilemedim.

Tags: , ,

Tarafından Yazıldı

Webtoon is my life.

1 yorum:

 

Serilerden Haber Vs.

FMW'yi durdurmamızın ardından iyi bir haberimiz var Lucid Dream'in Yazar ve Çizeri yeni bir seriye başlamış Träumerei Scans'ta el atacakmış, Lezhin çizimler yine fena olmuş.
Zhan Long 2 - 2.bölüm İngilizce çevirisi bekleniyor.
Projeleri görüntüleyemeyenler buradan ulaşabilirsiniz.

Son Kayıtlar

Duyurular

-Konjiki 22 ve 23 Eklendi (2017'nin ilk bombası!)
-SWRPG 3X33 Eklendi (2016 İlk Bölümü Yeaah!)
-Shokugyou Mushoku 1 Eklendi
Copyright © Maganda Çeviri | Designed by Templateism.com