28 Ağustos 2015 Cuma

Yeni ve Alabildiğine Dandik Eylül 'Event'i

Share & Comment


           Evet millet yeni bir event olarak yukarıya Öneriler kısmı ekledim boş olduğum zamanlarda el atacağım günde on beş dakika saçma bir boşluğum oluyor genelde, hem Eylül'e de giriyoruz bir değişiklik olsun bana bu yüzden farklı seriler arayışındayım ama kararsızım ondan bir şey seçemedim ve size danışıyorum. Ayrıca ola ki bir proje bulursam 'Yan Seriler'e girecek çünkü düzenli bir şekilde yapmama ihtimalim var.

        Şu sıralar genelde Web Novel eserlerle ilgileniyorum ama seçeneklerim arasında Webtoonlar'da var.  
  

Tags:

Tarafından Yazıldı

Webtoon is my life.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Serilerden Haber Vs.

FMW'yi durdurmamızın ardından iyi bir haberimiz var Lucid Dream'in Yazar ve Çizeri yeni bir seriye başlamış Träumerei Scans'ta el atacakmış, Lezhin çizimler yine fena olmuş.
Zhan Long 2 - 2.bölüm İngilizce çevirisi bekleniyor.
Projeleri görüntüleyemeyenler buradan ulaşabilirsiniz.

Son Kayıtlar

Duyurular

-Konjiki 22 ve 23 Eklendi (2017'nin ilk bombası!)
-SWRPG 3X33 Eklendi (2016 İlk Bölümü Yeaah!)
-Shokugyou Mushoku 1 Eklendi
Copyright © Maganda Çeviri | Designed by Templateism.com